Nyt stunt: Buldrer frem
Efter fire års fravær er hertuginde Meghan tilbage på det sociale medie
Efter fire års fravær gør hertuginde Meghan nu comeback på Instagram.
Det sker med profilen 'American Riviera Orchard', som hun lancerede torsdag først på aftenen, og som på blot få timer har fået flere end 325000 følgere.
"Af Meghan, hertuginde af Sussex", står der i profilbeskrivelsen.
Et nyt livsstilsbrand
Ifølge People er profilen blevet oprettet i forbindelse med et nyt livsstilsbrand, American Riviera Orchard, Meghan står bag, og som hun angiveligt har ansøgt om at få varemærkebeskyttet.
Foreløbig er der kun blevet lagt en video op i en story på profilen.
Her ser man Meghan lave mad, arrangere blomster og stå i en døråbning.
Alt sammen luksuriøse og idylliske omgivelser.
Minder om tidligere livsstilsblog
Flere medier skriver, at videon i høj grad leder tankerne hen på Meghans tidligere livsstilsblog 'The Tig', som hun havde kæmpe succes med, inden hun blev forlovet med prins Harry.
Tatler går endda så vidt som til at kalde den nye profil 'The Tig 2.0'.