Quality Street i problemer - ændring på vej
Der er en større ændring på vej til julens chokolader
Der er ikke tale om et reklamestunt. Det påstår chokoladefabrikanten Nestlé, der producerer de berømte chokolader Quality Street i hvert fald.
Men der er altså en større ændring på vej for to af chokoladefabrikantens produkter, fordi man er løbet tør for folie, skriver Daily Mirror.
Man bevarer smagen på de to pågældende chokolader, og i stedet skifter man selve folien på chokoladerne ud.
Det vil betyde, at kunderne kan møde en hasselnød noisete, kaldet Green Triangle, pakket ind i en nuance af guld i stedet for grøn - og Orange Crunch i mørk bronzefolie i stedet for den sædvanlige orange.
Quality Streets Senior Brand Manager, Jemma Handley, siger til Daily Mirror:
- Jeg lover, at dette ikke er et reklamestunt.
- Vi havde simpelthen ikke nok folie af den rigtige farve til at dække produktionen af de to pågældende stykker slik, og i stedet for helt at udelade dem af udvalget besluttede vi at bruge forskellige farver i en meget begrænset periode.