Vladimir deler køkken-hemmeligheder
Timm Vladimir skal samarbejde med Electrolux om køkken-hemmeligheder
Over de næste fem måneder kan madglade danskere få glæde af et nyt samarbejde mellem Electrolux og den passionerede foodie og restaurantejer Timm Vladimir. TASTE-kampagnen er et led i en flerårig, global strategi fra Electrolux med fokus på at dele køkkenhemmeligheder, der på en nem, sjov og tilgængelig måde bringer nye smagsoplevelser ind i de danske køkkener.
Electrolux Danmark har sammen med ZenithOptimedia valgt en 360-graders always-on mediestrategi med eksekvering på forskellige platforme og med Timm Vladimir som spydspids. Valget af Timm Vladimir som ambassadør afspejler virksomhedens fokus på brobygning mellem den professionelle kokkeverden og det private hjemmekøkken:
– Timm Vladimir brænder virkelig for at dele sin passion for mad og har en inspirerende tilgang til helt almindelig hverdagsmad med et twist. Set i lyset af at vi leverer køkkener til over halvdelen af alle Michelinrestauranter i Europa og er stærkt inspireret af professionel-le kokke, når vi udvikler produkter til forbrugerne, så er Timm Vladimir en oplagt frontfigur for os. Han henter også inspiration i den professionelle verden og kombinerer det med en ukompliceret, smittende holdning til god mad, fortæller Tommy Vesterager, som er Trade Marketing Manager hos Electrolux.
Fokus på damp
Centralt for kampagnen er mad tilberedt med damp.
– Mad tilberedt med damp har mere smag, mere struktur og er sundere. Det skal opleves og prøves, fortæller Tommy Vesterager hos Electrolux. Timm Vladimir uddyber:
– Mad og madlavning har rykket sig meget med den ’nordiske madbølge’. Vi har mere fokus på de gode råvarer, som også stiller krav til tilberedningen og sætter fokus på, hvordan vi får smagen optimeret i råvarerne. Her er damp et suverænt middel, siger Timm Vladimir, som håber, at han som ambassadør kan inspirere og glæde til madlavningen i det daglige.
Man kan opleve Timm Vladimir flere steder under Copenhagen Cooking – blandt andet i Torvehallerne, hvor Timm Vladimir søndag d 23. og mandag d. 24. august udfordrer gæsternes madvaner med sund, nem og kreativ ’street food’ tilberedt med damp fra Taste Trucken.
Når madugen er omme, vil overskuddet blive doneret til mad til hjemløse via ’Den Sorte Gryde’. Herefter vil Taste Trucken være på rundrejse i det øvrige Norden.