Netflix-nedtur: Kommer ikke til Danmark
Prisen stiger, og nu forsvinder en ellers smart løsning
I sidste uge kom det frem, at de danske Netflix-brugere skal betale mere for deres abonnement, og nu viser det sig, at en billigere løsning ikke er på vej.
Sådan skriver Flatpanels.dk.
Ingen planer
Netflix har endnu ikke planer om at introducere reklamefinansierede streamingabonnementer i Norden, afslørede co-CEO Greg Peters ved et pressemøde i Stockholm.
Mediabureauet Omnicom Group forventer dog, at Netflix vil lancere reklamebaserede abonnementer i Norden i andet halvår af 2025.
Først senere
Det bliver dog først når deres salgsmodel er mere moden, og annoncesalget har vokset sig stærkere i andre markeder.
- Lige nu bliver vi klogere på, hvordan vi kan vokse, og hvorledes teknologien fungerer bedst. Først når vi er blevet klogere på det, kan vi begynde at tænke på, hvornår og hvordan vi vil udvide, sagde Greg Peters ifølge mediet.
Prisen stiger
Prisen hos Netflix bliver nu hævet fra 79 kroner for den billigste løsning til mellem 89 og 169 kroner for henholdsvis billigste og dyreste løsning.