Ingen kunne logge på
Det var fredag formiddag ikke muligt at logge på e-boks.
Opdateret artikel klokken 12.39:
Det er nu igen muligt at logge på e-boks både ved hjælp af appen eller på deres hjemmeside.
Original artikel:
Hvis du havde en plan om at logge på din e-boks fredag formiddag, kan du tro om igen.
Det er nemlig ramt af et større nedbrud.
Det bekræfter e-boks overfor BT.
– Problemet ligger hos vores leverandør KMD, og det er desværre alle brugere, der er berørt. Vi ved endnu ikke, hvornår problemet er løst, siger Susanne Søndahl Wolff, Nordic Communications & Marketing Director.
Forsøger man at logge på den dertilhørende app, bliver brugere mødt af en fejlmelding.
“Ukendt fejl opstod: Netværksforbindelsen gik tabt,” skriver e-boks.
Det er efterhånden en tilbagevendende sag, at e-boks oplever nedbrud.
I slutningen af august havde brugere – ligesom denne fredag – problemer med at logge ind på tjenesten. Dengang var det ligesom nu, hverken muligt at logge på appen eller på deres hjemmeside.
Nedbruddet kommer kun få dage efter, at e-boks er blevet brugt til svindel.
Der er blevet sendt mails ud, der udgiver sig for at være fra e-boks. I mailsene er der et link, som man ifølge teksten skal klikke på.
Men det skal man holde sig fra. Det er sådan, svindlerne får fat i dine personlige oplysninger.