Enige om 'skilsmisse'
Beyoncé og Adidas afbryder Ivy Park-samarbejde
Der var enorme forventninger til et samarbejde mellem giganterne Adidas og Beyoncé-modebrandet Ivy Park.
Men nu har parterne valgt at gÄ hver til sit.
For det er ikke gÄet som forventet. Langt fra endda.
Langt under budget
IfÞlge Wall Street Journal var omsÊtningen for 2022 budgetteret til 250 millioner dollar, men endte pÄ blot 40 millioner. Det er mere end en halvering i forhold til 2021.
Det pÄ trods af, at partnerskabet involverede superstjerner som Irina Shayk, Yara Shahidi, Megan Thee Stallion og Ice Spice i markedsfÞringen.
Det skriver TMZ.
Troen pÄ succes helt i bund
At troen pÄ fÊlles succes er helt i bund, illustreres ogsÄ af, at Beyoncé om kort tid tager hul pÄ sin turné, 'Renaissance World Tour', som ville vÊre en oplagt mulighed for at brande Adidas-Ivy Park produkterne.
Bruddet mellem giganterne kommer i kÞlvandet af, at Adidas sidste Är ogsÄ afbrÞd samarbejdet med Kaney West, hvilket ifÞlge TMZ forventes at koste op mod 1,3 milliarder dollar i tabt omsÊtning.