Enige om 'skilsmisse'

Beyoncé og Adidas afbryder Ivy Park-samarbejde

Offentliggjort Sidst opdateret

Der var enorme forventninger til et samarbejde mellem giganterne Adidas og BeyoncĂ©-modebrandet Ivy Park. 

Men nu har parterne valgt at gÄ hver til sit.

For det er ikke gÄet som forventet. Langt fra endda.

Langt under budget

IfĂžlge Wall Street Journal var omsĂŠtningen for 2022 budgetteret til 250 millioner dollar, men endte pĂ„ blot 40 millioner. Det er mere end en halvering i forhold til 2021. 

Det pĂ„ trods af, at partnerskabet involverede superstjerner som Irina Shayk, Yara Shahidi, Megan Thee Stallion og Ice Spice i markedsfĂžringen.

Det skriver TMZ.

Troen pÄ succes helt i bund

At troen pĂ„ fĂŠlles succes er helt i bund, illustreres ogsĂ„ af, at BeyoncĂ© om kort tid tager hul pĂ„ sin turnĂ©, 'Renaissance World Tour', som ville vĂŠre en oplagt mulighed for at brande Adidas-Ivy Park produkterne. 

Bruddet mellem giganterne kommer i kÞlvandet af, at Adidas sidste Är ogsÄ afbrÞd samarbejdet med Kaney West, hvilket ifÞlge TMZ forventes at koste op mod 1,3 milliarder dollar i tabt omsÊtning.

Beyoncé og Adidas er enige om at droppe deres fÊlles projekt Adidas-Ivy Park. Samarbejdet lever ganske enkelt ikke op til forventningerne.
Beyoncé og Adidas er enige om at droppe deres fÊlles projekt Adidas-Ivy Park. Samarbejdet lever ganske enkelt ikke op til forventningerne.
Powered by Labrador CMS