Chili Klaus og Morten Resen til konference i Kolding

YouTube-fænomenet Chili Klaus og tv-værten Morten Resen er blandt de 21 kommunikationseksperter, der holder oplæg på kommunikationskonferencen Content Days 2015 på IBC Innovationsfabrikken i Kolding den 28.-29. oktober.
Content Days 2015 er to dage med inspiration og konkrete værktøjer målrettet de, der arbejder med kommunikation, markedsføring og salg. Deltagerne møder landets førende eksperter og får viden om, hvordan content giver nye og loyale kunder.
”Content” er virksomheders indhold med budskaber på sociale medier, websider, apps, blogs, magasiner, brochurer og lignende. Content er både tekst, billeder, lyd og tv.
Blandt Content-oplægsholderne er ekspert i sociale medier Thomas Bigum, blogger for Børsen Eric Ziengs, forfatter Astrid Haug, ekspert i Native Advertising Jesper Laursen, nyhedsbrevsguru Christina Klitsgaard, Facebook-ekspert Mikael Lemberg, SEO-ekspert Henrik Bondtofte – samt altså Morten Resen og Chili Klaus.
Deltagere kan frit vælge
De 21 eksperter gør, at konferencens deltagere kan vælge det spor, de interesserer sig mest for. De kan dyrke strategier for sociale medier, jura om sociale medier, LinkedIn for virksomheder, nyhedsbreve, native advertising, brug af billeder og meget andet.
– Det unikke ved konferencen er, at deltagerne selv vælger workshops med eksperter, som giver dem content-ideer med hjem til deres egne virksomheder, fortæller event- og mødechef på IBC, Silja Alisch.
Som en bonus fortæller den skotske marmelademillionær Fraser Doherty, hvordan content har gjort ham til The Jam Boy, og hans bedstemors syltetøj er blevet big business. Han har siden åbnet andre succesfulde virksomheder, som han også har benyttet content som fundament for.
Content Days 2015 – People2People finder sted den 28. og 29. oktober på IBC Innovationsfabrikken, Birkemosevej 1 i Kolding.