Brok dig og scor en “kvajebajer”
Faktas 440 butikker tager utraditionelle metoder i brug – de giver en kvajebajer til kunderne, når de laver fejl
Danmarks næststørste discountkæde, fakta, tager nu utraditionelle metoder i at få flere og mere tilfredse kunder.
Kæden indfører fra i i dag en kvalitetsgaranti, der betyder, at kunderne ikke alene kan få byttet varer, der af en eller anden grund ikke er, som de skal være. De får nu også en kvajebajer oveni.
– Vi har sat som mål, at være Danmarks flinkeste discountkæde. Det betyder, at det skal være en mere positiv oplevelse, at komme i fakta. At supplere med en kvajebajer er for os en måde, hvor vi med et glimt i øjet, viser, at vi vil være lidt anderledes og gøre os lidt mere umage, siger kædedirektør Niels Karstensen, fakta.
Hvis man er under 16 år eller ikke bryder sig om øl, får man selvfølgelig en sodavand i stedet.
Kvajebajeren er et af mange elementer i at gøre kæden til Danmarks flinkeste. Et omfattende uddannelsesprogram for de 9000 medarbejdere er en hjørnesten, en sponsoraftale med Hus Forbi og nye muntre reklamefilm er andre elementer.