BroBizz-bommert: “Dit kort er spærret”

Har du fået en besked fra BroBizz? Så er det en fejl.

En mail fra BroBizz er en fejl. Alt er, som det plejer. Foto: Colourbox.
Offentliggjort Sidst opdateret

Er du en af de mange danskere, der har en BroBizz A/S?

Så har du modtaget en mail. Du ikke kan – eller skal – bruge til noget som helst – det var nemlig en fejl.

Det skriver BroBizz A/S i en pressemeddelelse.

Artiklen fortsætter under videoen

Kære XXX

Jeres betalingskort udløber i denne måned, og måske har I allerede modtaget jeres nye kort?

Husk at opdatere betalingskortoplysningerne når de nye kort kommer, så I fortsat betaler automatisk, når jeres medarbejdere kører på broer, bruger betalingsveje, sejler med færger mv.

Sådan står der i fejl-mailen fra BroBizz A/S.

Til tasterne igen

Det betød, at BroBizz straks måtte til tasterne og igen skrive til kunderne – og altså fortælle, deres kort ikke var udløbet.

“Det betyder, at din BroBizz ikke er blevet spærret i dag. Hvis den allerede var spærret eller inaktiv er status uændret. Du behøver ikke opdatere dine kreditkortoplysninger, og sikkerheden omkring dine data og kreditkortoplysninger er ikke blevet kompromitteret”, skriver BroBizz A/S.

BroBizz A/S har ifølge sin hjemmeside mere end en million BroBizz-enheder i brug.

Newsbreak.dk har forsøgt at få en kommentar fra BroBizz A/S – indtil videre forgæves.

Powered by Labrador CMS