BroBizz-bommert: “Dit kort er spærret”
Har du fået en besked fra BroBizz? Så er det en fejl.
Er du en af de mange danskere, der har en BroBizz A/S?
Så har du modtaget en mail. Du ikke kan – eller skal – bruge til noget som helst – det var nemlig en fejl.
Det skriver BroBizz A/S i en pressemeddelelse.
Artiklen fortsætter under videoen
Kære XXX
Jeres betalingskort udløber i denne måned, og måske har I allerede modtaget jeres nye kort?
Husk at opdatere betalingskortoplysningerne når de nye kort kommer, så I fortsat betaler automatisk, når jeres medarbejdere kører på broer, bruger betalingsveje, sejler med færger mv.
Sådan står der i fejl-mailen fra BroBizz A/S.
Til tasterne igen
Det betød, at BroBizz straks måtte til tasterne og igen skrive til kunderne – og altså fortælle, deres kort ikke var udløbet.
“Det betyder, at din BroBizz ikke er blevet spærret i dag. Hvis den allerede var spærret eller inaktiv er status uændret. Du behøver ikke opdatere dine kreditkortoplysninger, og sikkerheden omkring dine data og kreditkortoplysninger er ikke blevet kompromitteret”, skriver BroBizz A/S.
BroBizz A/S har ifølge sin hjemmeside mere end en million BroBizz-enheder i brug.
Newsbreak.dk har forsøgt at få en kommentar fra BroBizz A/S – indtil videre forgæves.