Bridgewalking runder gæst nummer 25.000
I et blæsende septembervejr med dryp foroven var syv personer fra Banedanmarks Key Account Management afdeling på den årlige udflugts tur, der i år gik til Lillebælt – mere præcist til Bridgewalking.
Blandt de syv personer, der i går tog turen op på Den Gamle Lillebæltsbro, var gæst nummer 25.000.
Kim Adamsson Feldborg, Banedanmark og gæst nr. 25.000 blev efter den flotte, men blæsende bridgewalking tur, overrasket med ’nomineringen’ og budt på bobler, kransekage, en fin buket, Bridgewalking t-shirt og kasket.
– Det er helt fantastisk, ja ekstraordinært, især på midten af broen er der en rigtig flot udsigt. Jeg vil varmt anbefale andre en eftermiddags eller aften tur på Bridgewalking, sagde Kim Adamsson Feldborg efter turen.
Til daglig står Banedanmark for vedligeholdelse af Den Gamle Lillebæltsbro, så for dagens deltagere var det sjovt at opleve broen – nu også som en turistattraktion.
Det lille selskab fortsatte videre til Hindsgavl Dyrehave, videre ud til kysten, hvor der skulle spottes marsvin for at slutte dagen hyggeligt af på en restaurant ud til Lillebælt.
28.000 billetter er solgt
Bridgewalking Lillebælt blev indviet søndag den 10. maj i år ved Kronprinsesse Mary. Salget af billetter til den nye turistattraktion er gået over al forventning. Således var der budgetteret med 21.000 solgte billetter i 2015. Men i går blev gæst nummer 25.000 budt velkommen og i alt er der allerede solgt 28.000 billetter.