Caroline scorer nyt job
Den danske tennis-darling skal være sælger
Nu skal endnu flere amerikanere have øjnene op for København og byens gadekøkkener, finere gastronomi og den særlige københavnske livsstil, hvor de lokale cykler og bader i havnen.
Og det er Caroline Wozniacki, der netop har annonceret et comeback til WTA Tour og US Open, som skal lære dem det.
Går i luften i august
Under sloganet 'How to Copenhagen with Caroline' bliver Caroline Wozniacki frontfigur i ny marketingkampagne fra Wonderful Copenhagen, som går i luften i august i forbindelse med US Open.
Kampagnen består af en række videoer, hvor Caroline Wozniacki og hendes amerikanske mand, NBA-basketball-spilleren David Lee, bruger og nyder byen aktivt.
En af mine yndlingsbyer
"Jeg har jo en stor personlig relation til København. Den er en af mine yndlingsbyer, og derfor glæder jeg mig til at vise, hvad det er, der gør Danmarks hovedstad så fantastisk og unik, siger Caroline Wozniacki.
Den primære målgruppe for kampagnen er amerikanere i alderen 30-55 år, som bor i storbyerne New York og Los Angeles.