Internet nedbrud: Firma får hug
Internetudbyder får hug efter mange dage med fejl
Ingen internet og lange svartiden hos kundeservice, betyder nu, at firmaet Norlys får en hård medfart på Trustpilot.
Det skriver Jv.dk.
I dagevis
Eftersom virksomheden har foretaget tekniske ændringer i systemerne, har kunder stået uden internet i dagevis.
Og ikke nok med det, så er de umulige at få fat på gennem kundeservice, lyder kritikken fra kunderne.
Omfattende omlægning
- Vi er i gang med en meget omfattende systemomlægning, hvor vi flytter vores kunder fra flere gamle it-systemer til ét nyt, samlet system. Flytningen medfører desværre fejl hos flere af vores kunder. Derfor får vi ekstraordinært mange henvendelser, og mange venter i kø i lang tid, lyder forklaringen fra virksomheden.
Tager sagen alvorligt
På Trustpilot forklarer flere, at de har stået helt uden internet i flere døgn, og enkelte har ventet i op mod tre timer for at komme igennem hos kundeservice.
Til mediet fortæller Norlys, at virksomheden tager sagen alvorligt, og at der er sat yderligere bemanding på for at kunderne får den bedst mulige service.