Dennis ramt af gigantisk pakkekaos

Da hans pakke var blevet sendt forkert to gange, valgte Dennis til sidst at køre til Odense for at hente sin pakke

Flere opkald til PostNord fejlede, da pakken blev leveret til forkerte adresser. Til sidst hentede han den selv.
Flere opkald til PostNord fejlede, da pakken blev leveret til forkerte adresser. Til sidst hentede han den selv.
Offentliggjort Sidst opdateret

Har du oplevet lignende bøvl? Tip redaktionen her

Da Dennis Harbøll Henriksen bestilte et par støvler, skulle han have dem leveret i Grindsted.

Men så let gik det langt fra, da først PostNord tog fat. Det hele endte med, at han kørte i alt 240 kilometer - for i øvrigt at få en forkert pakke udleveret. 

- Jeg synes, det er fuldstændig sindssygt, at jeg kan stå med en anden mands ting. Jeg kunne være stukket af med det, og de havde aldrig vidst, hvor det var endt, siger Dennis Harbøll Henriksen til Newsbreak.dk.

Ville ikke hjælpe

To gange blev pakken sendt til en butik i Odense, før han besluttede sig for selv at hente den, da han alligevel var i byen.

Inden da havde han forsøgt at få hjælp - men absolut  intet nyttede. 

I første omgang ringede Dennis Harbøll Henriksen til PostNords kundeservice, hvor han blev smidt af to gange, inden han får lov til at sidde i kø i en halv time. 

- Da jeg så kommer igennem, prøver kvinden at undersøge noget. Men hun siger så, at der er tale om en erhvervspakke, og at hun derfor ikke kan hjælpe mig, fortæller han. 

- Der blev jeg sådan lidt hidsig. Jeg synes, at det er frustrerende, at de afviser mig, fortsætter han.  

Han valgte derefter ringe til butikken i Odense, som kunne se, at der var noget galt. 

En medarbejder sendte derfor pakken retur. Den blev sendt til Jylland - og tilbage i en ny Meny-butik i Odense. 

Da han kom ind i butikken

Da Dennis Harbøll Henriksen alligevel skulle til Odense, valgte han i afmagt at tage ind til butikken, for at hente pakken.

Det var dog ikke uden problemer.

Han blev mistænksom, da han opdagede at pakken ikke kunne rumme de støvler, han havde bestilt.

- Da kunne jeg så se, at det var en anden mands navn, der stod på, fortæller han.

Til sidst fik han dog den rigtige pakke med sig. Men her endte sagen ikke.

Frem til den 26. november, modtog han beskeder fra PostNord om, at hans pakke var klar til afhentning.

I hele optrinnet er det dog særligt én ting, han hæfter sig ved.

- Det, der irriterer mig, er, at de har sorteret den forkert så mange gange, og at man ingen hjælp får, siger Dennis Harbøll Henriksen til Newsbreak.dk.

PostNord svarer på kritikken

Da Dennis Harbøll Henriksen alligevel skulle til Odense, valgte han i afmagt at tage ind til butikken, for at hente pakken.

Det var dog ikke uden problemer.

Han blev mistænksom, da han opdagede at pakken ikke kunne rumme de støvler, han havde bestilt.

- Da kunne jeg så se, at det var en anden mands navn, der stod på, fortæller han.

Til sidst fik han dog den rigtige pakke med sig. Men her endte sagen ikke.

Frem til den 26. november, modtog han beskeder fra PostNord om, at hans pakke var klar til afhentning.

Dennis fortæller efterfølgende til Newsbreak.dk, at det ikke var en kundeservicemedarbejder fra PostNord, der hjalp ham, men i stedet en ansat i Meny. 

Han understreger, at PostNord ikke har ønsket at hjælpe ham.

Se støvlernes vandretur herunder

Flere dage efter Dennis Harbøll Henriksen havde hentet sin pakke, fik han beskeder om, at han skulle afhente den.
Flere dage efter Dennis Harbøll Henriksen havde hentet sin pakke, fik han beskeder om, at han skulle afhente den.
Powered by Labrador CMS