Dennis ramt af gigantisk pakkekaos
Da hans pakke var blevet sendt forkert to gange, valgte Dennis til sidst at køre til Odense for at hente sin pakke
Har du oplevet lignende bøvl? Tip redaktionen her
Da Dennis Harbøll Henriksen bestilte et par støvler, skulle han have dem leveret i Grindsted.
Men så let gik det langt fra, da først PostNord tog fat. Det hele endte med, at han kørte i alt 240 kilometer - for i øvrigt at få en forkert pakke udleveret.
- Jeg synes, det er fuldstændig sindssygt, at jeg kan stå med en anden mands ting. Jeg kunne være stukket af med det, og de havde aldrig vidst, hvor det var endt, siger Dennis Harbøll Henriksen til Newsbreak.dk.
Ville ikke hjælpe
To gange blev pakken sendt til en butik i Odense, før han besluttede sig for selv at hente den, da han alligevel var i byen.
Inden da havde han forsøgt at få hjælp - men absolut intet nyttede.
I første omgang ringede Dennis Harbøll Henriksen til PostNords kundeservice, hvor han blev smidt af to gange, inden han får lov til at sidde i kø i en halv time.
- Da jeg så kommer igennem, prøver kvinden at undersøge noget. Men hun siger så, at der er tale om en erhvervspakke, og at hun derfor ikke kan hjælpe mig, fortæller han.
- Der blev jeg sådan lidt hidsig. Jeg synes, at det er frustrerende, at de afviser mig, fortsætter han.
Han valgte derefter ringe til butikken i Odense, som kunne se, at der var noget galt.
En medarbejder sendte derfor pakken retur. Den blev sendt til Jylland - og tilbage i en ny Meny-butik i Odense.
I hele optrinnet er det dog særligt én ting, han hæfter sig ved.
- Det, der irriterer mig, er, at de har sorteret den forkert så mange gange, og at man ingen hjælp får, siger Dennis Harbøll Henriksen til Newsbreak.dk.
Dennis fortæller efterfølgende til Newsbreak.dk, at det ikke var en kundeservicemedarbejder fra PostNord, der hjalp ham, men i stedet en ansat i Meny.
Han understreger, at PostNord ikke har ønsket at hjælpe ham.
Se støvlernes vandretur herunder