Coca-Cola med nyt dansk produkt

Mandag lancerer Coca-Cola en ny koffeinfri variant i Danmark

Offentliggjort Sidst opdateret

En ny 'Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri' bliver mandag den fĂžrste af sin slags pĂ„ det danske marked.

Opskriften bag den nye Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri bygger ifÞlge en pressemeddelelse fra Coca-Cola Danmark pÄ den nyligt opdaterede Coca-Cola Zero Sugar.

- Vi arbejder hele tiden pÄ at introducere nye produktalternativer til alle mÄltider pÄ dagen og styrke vores profil som en komplet drikkevareproducent. Men vigtigst af alt er at give forbrugerne sÄ mange valgmuligheder som muligt i vores sukkerfri kategori. Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri er en del af denne strategi, fortÊller Annette Spanggaard, Public Affairs, kommunikations- og CSR-direktÞr.

Spaniere ligger i top

Der har vĂŠret stigende interesse for koffeinfri produkter i andre europĂŠiske lande.

I Spanien har denne variant oplevet sÄ stor efterspÞrgsel efter introduktionen for nogle Är siden, at den i dag udgÞr 10 procent af det samlede salg af Coca-Cola.

Den samme tendens ses i andre markeder, hvor Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri er lanceret, og derfor er der en klar forventning hos Coca-Cola i Danmark om, at de danske forbrugere vil tage vel imod det nye Coca-Cola familiemedlem.

SĂ„dan ser den ud den nye 'Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri', der kommer i handlen i dag, mandag den 5. september.
SĂ„dan ser den ud den nye 'Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri', der kommer i handlen i dag, mandag den 5. september.
Powered by Labrador CMS