Annonce
- Jeg må knibe mig i armen
Prinsesse Märtha Louises modebrand tidobler omsætningen på blot et år
Det norske modebrand Hést, der har specialiseret sig i strik, og som har prinsesse Märtha Louise som den ene af to ejere, buldrer afsted.
Virksomheden havde i 2021 en omsætning på 3,5 millioner norske kroner.
En tidobling
Annonce
Og ifølge Nettavisen steg omsætningen i 2022 til 34 millioner, hvilket svarer til omtrent en tidobling.
Prinsessen har da også svært ved at forstå successen.
Må knibe sig i armen
Annonce
- Jeg må knibe mig i armen. Det er helt fantastisk, siger hun til Nettavisen.no.
Hést blev grundlagt i 2019 og virksomhedens produkter findes i dag i knap 100 butikker rundt om i Norge.
Lige nu arbejdes der også på at brede sig ud over de norske landegrænser.
Blandt andet til Danmark.